Head süüa ja muud toredat

Mai kuu oli meil tihedalt üritusi täis planeeritud. Lisaks kondimootorile ning selle ettevalmistustele ootas meid ees Mammu pulm ja tüdrukuteõhtu, ning minipuhkus Viirelaiu saarel. Lisaks avasime grillihooaja hoovis, külastasime palju häid söögikohti ning nautisime sooja suve algust.

Mais abiellus üks minu ülikooli ja BESTi aegne sõbranna. Hoolimata koroonapiirangute vimkadest (piirangute tõttu pidi pulm paar nädalat edasi lükkuma, tüdrukuteõhtu korraldamisel pidime veidi loomingulisemad olema), olid kokkuvõttes mõlemad üritused väga armsad.

Jagasime tüdrukuteõhtul ennast väikestesse gruppidesse, mille vahel pruut rändas. Igal grupil oli oma temaatika ja ajastu ning mängud ja tegevused vastavalt sellele. Meie olime esimesed ning sümboliseerisime siis aega enne peigmehega kohtumist.
Jäädvustusi pulmast. 🙂

Pärast pulmi oli meil üks terve päev kodus taastumiseks ja puhkamiseks. Vanadus on kulukas. Kui ülikooli ajal oli peojärgsel päeval parim toit rämpstoit, siis nüüd avastasime, et meie hangover food on sushi. 😀

Pühapäeval suundusime oma minipuhkusele Viirelaiule.

Viirelaid on väike saar kuhu saab Virtsu sadamast 10-minutilise kaatrisõiduga. Seal on mõnus õhkkond, ägedad majutused ning korraldatakse tihti vingeid eriüritusi. Juba paar aastat tagasi jäi Viirelaid mulle silma oma Kuul kuppelmajutustega ning just seetõttu ma originaalis sinna minna tahtsingi. Eriüritused on päris kulukad ja broneeritakse vist küllaltki varakult täis ja seega soetasime teineteisele juba jõulukingiks piletid. Kuuli majutust küll kahjuks ei saanud, kuid saime kuubiku, mis lõppkokkuvõttes sobis meile väga hästi. Päikeseloojang oli meie kuubikust imeline ning hommikul üllatas meid akna taga jänku. Nunnu!

Pühapäeva pärastlõunal saarele jõudes oli veidi vaba aega lõunastamiseks ja sisse seadmiseks. Tegelikult oli ka saunavõimalus aga me olime selleks juba liiga lebod. Naljakas oli, et me istusime terrassil ja jutustasime mantlid seljas (tuul oli jahe) samal ajal kui teisel terrassil inimesed bikiinides päikest võtsid. 😀

Üritus kus me osalesime oli “Eesti parimad kalad”, kus valmistasid süüa restoran Ö peakokk Martin Meikas ja Oskar Raudsepp. Noo appi.. kõik viis käiku olid lihtsalt imelised ning juurde paaritatud veinid sobisid ideaalselt. Ma arvan, et ma sain esimest korda elus päriselt aru, et oo see vein sobib tõesti just selle roa juurde. 😛 Lihtsalt jumalik õhtu!

Pärast õhtusööki toimus disko ning sai natuke teiste osalistega jutustatud. Järgmisel päeval sai ennast rahus välja puhata, hommikust süüa ning siis paadiga tagasi mandrile minna. Kogu see õhtusöök ja koht ise olid imelised. Läheks hea meelega veel teinekordki! Ja seda menüüd tahaks veel ja veel!

Kuna esmaspäev oli meil niikuinii vabaks võetud, otsustasime enne koju tulekut veel trippida ning tegime läbisõidu Haapsalust. Jalutasime linnapeal ringi ning käisime Wiig restoranis lõunastamas. Wow! Järjekordselt milline maitseelamus.

Käisime vahepeal ka esimest korda see aasta Texases söömas. Endiselt mu lemmik ning mulle nii meeldib, et nädal hiljem uuesti minnes tunti meid juba ära. Ja äge kui on sellised sõbrad, kes lihtsalt õhtul välja sööma minekuks Tartust Tallinna sõidavad!

Nagu näha, siis heast söögist puudust ei ole tulnud. Oleme jõudnud juba vähemalt paari kuu jagu kohvikuid ja restorane tagant järgi külastada ning ka ise oma koduhoovis paar korda grillida.

Lisaks saab ka nädala sees nüüd rohkem maiustada – nimelt otsustasime oma SpringHubi kontori Telliskivi vastu vahetada. Marko käib oma päris kontoris ja mina töötan Lift99s. Keskkonnavahetus mõjub hästi ning eriti suvel on mõnna saada osa Telliskivi vibe-st. See motiveerib kodust väljuma ning ennast rohkem liigutama.

Töö osas on uus kontor samuti puhtalt vahelduse mõttes inspireeriv ja motiveeriv. Samas peab tunnistama, et SpringHubis on paar olulist asja (no näiteks call boothid kus ei pea valima põrandal istumise ja zoomis nina-aukude näitamise vahel) ikka oluliselt paremini lahendatud, aga hetkel kaalub vaheldus ja äge keskkond selle üle. 🙂

Remote tiimi event – Airbnb experience-ga autentsete mehhiko tacode valmistamine. See oli nii nii äge mu arust! Kuigi ma kuni viimase hetkeni ei olnud päris kindel, mis mul välja tuleb. Nii mõneski kohas arvasin, et ma ostsin valed koostisosad ning kokates tegin kogustega omaloomingut. Aga minu üllatuseks olid mu tacod imelised! Ja jaa, isegi tacopõhjad tegime ise! Äge!

Avastasin just, et Toggl Plan-st on nüüdseks saanud pikim aeg kus ma ühes ettevõttes olen töötanud. Ja jätkuvalt on nii vinge! Vahetasin just paar kuud tagasi oma tegevusvaldkonda ka ning liikusin turundusest toote poolele, nii et on palju õppida ja avastada.

Suvi on tore* ja elu on ilus. 🙂

* Mulle meeldiks õhtuti tegelikult talv – jääda magama värske jaheda õhuga ning pimedas. Aga valged hommikud ja soojad päevad sobivad mullegi.