Mitu eestlast mahub Hoi Ani ja viimased muljed Da Nangist

Arvestades kui väike on Hoi An ja kui vähe eestlasi üldse maailmas eksisteerib, olin ma väga üllatunud kui palju me Annuga Hoi Anis kaasmaalasi kohtasime. Seekord kirjutangi eestlastest, meie hüvastijätupidudest Hubi inimestega ning Da Nangi põhilisest tõmbenumbrist – tuld purskavast draakonisillast.

hommikujooga1
Veidi naljakas aga Hoi Anis tekkis tunne, et kõik kohad on Eestlasi täis või et pea igaüks on mõne eestlasega kuidagi seotud.

Ah et mitme eestlasega me siis kolme nädala jooksul kokku jooksime?

• Esialgu kui SUPi jaoks Hubi Facebooki grupist seltskonda otsisin identifitseeris üks Hoi Anis oma perega elav Eestlane mind mu nime järgi ära ning käisime pärast kolmekesti ka korra hommikusöögil.
  • Üks päev märkas Annu kedagi rannas “Minu ..” sarja raamatut lugemas.
  • Restoranis sattus kõrvallauda eesti keelt kõnelev pere.
  • Oma lemmikus hommikusöögikohas kuulis meid rääkimas üks Eesti tüdruk, kellega tutvust tegime.
  • Päris mitmed kohalikud/Hoi Anis elavad välismaalased teadsid veel ühte teist Eesti pere, kes seal tükk aega elanud oli ja just hiljuti Eestimaale tagasi liikusid.
  • Ühes gini pubis, mille töötaja oli Eesti paarikese lapsi hoidnud, oli pakkuda riiulil pudel Eesti gini. Senini polnud keegi seda vist küsinud miskipärast.

Igal juhul leian, et eestluse kontsentratsioon väikeses Hoi Anis oli päris suur. 😀

Aga tagasi meie tegevuste juurde. Minu ja Annu kolm nädalat Hoi Anis sai nii kiiresti läbi. Tundsime ennast seal väga hästi, Hubis oli mõnus seltskond tekkinud ning muidu oli ka elu ilus. Kui tore on, siis möödubki aeg kiiresti. Enne lahkumist organiseerisime endale Hubi inimestega rannabaaris veel hüvastijätu õhtusöögi .. ja siis kuna sellest ei piisanud tulid osad tegelikult veel järgmine õhtu Da Nangi meile seltsi pakkuma.

bye bye dinner meile.jpg
Pärast Hoi Anis tehtud viimset õhtusööki käisime veel Annu ja Mathieuga kolmekesti ka öösuplusel ning ma olin nii sillas kui vees helendavaid planktoneid jälle nägin! Nii, nii lahe! Teiste reaktsioon sellele oli küll kuidagi leigem, aga vähemalt järgmisel päeval Hubist leidsin endale mõttekaaslase, kes minu avastuse üle sama entusiastlikult reageeris. Will kinnitas, et see tähendab planktonite hooaega (ma ei teadnudki, et see ka hooajati käib) ning et ta saab nüüd öösel neid imetlema minna!

Da Nangi jõudsime me Annuga reede pärastlõunal. Samaks õhtuks oli planeeritud veel Hubi inimestega ühe paljukiidetud pitsakoha külastus, klubitamine ja karaoke. Laupäeval käisime päevatripil, millest ma juba varem kirjutasin ning õhtul ootasime Da Nangi suurt turismiobjekti showd. Juba pühapäeva hommikul läksid minu ja Annu teed lahku. Mina lendasin lennukiga Bali poole ning Annu jäi veel mõneks päevaks Da Nangi oma uut reisikaaslast ootama.

Six on Six – ülimalt mõnna hommikusöögikoht Da Nangis. Mul õnnestus siin lausa kaks korda käia – korra saime ühel laupäeval Markoga seal kokku ning paar nädalat hiljem tõin ka Annu siia tagasi. Mõlemile meeldis väga.
blogi pildid.jpg
Meie tore seltskond. 🙂 Pärast õhtusööki ja pubikülastust leidsime ennast Da Nangi suurimast ööklubist. Sealne klubikultuur on väga erinev Eesti omast. Ma olin kergelt üllatunud ning esimese hetkega ka veidi kahtlev, kas me ikka peaks seal olema. Alustuseks olid umbes 85% klubikülastajatest mehed ning hinnanguliselt enamus nendest tundusid meie saabumise hetkeks juba liiga purjus. Mitmeid korda nägin tolle õhtu jooksul ka pealt kuidas turvamehed suht oimetuid inimesi klubist/pubist sõna otseses mõttes välja tassisid. Tantsimist oli vähe ja üldine energia tase tundus klubis samuti kesine – suurem osa inimesi istus või seisis laua taga ja paistis välja nagu nad poolenisti magaksid. Peale vaadates võiks öelda, et neil oli jube stressirohke töönädal selja taga ning oma olekuga oleksid nad paremini sobinud teleka ette diivanile :D. Või äkki on ka Eesti klubid sellised ja ma pole neid ammu lihtsalt külastanud? Igal juhul ei olnud ka muusika minu meelt mööda – selline õnts-õnts tümm. Aga tore kogemus ikka ära käia ja näha Da Nangi ööelu. 🙂
blogi pildid1.jpg
Korra astusime sisse ka Skybari, mis asus vist ühe kõrgema hoone otsas Da Nangis. Vaade linnale oli küll kena, kuid koht oli ise mitmekordsete hindadega ning lisaks vaatele seal muud nii erilist ei olnud. Seetõttu lasime juba mõned minutid hiljem jalga.
Aa, veel miskit huvitavat ööelust – täiskasvanud mehed (ja naised) istuvad klubis ja pubis suured õhupallid käes ning hingavad naerugaasi sisse. No on ikka asju välja mõeldud. See näeb lihtsalt nii veider välja. 😀

Viimasel õhtul käisime Annuga veel draakonisilda vaatamas. Korra nädalas kindlal ajahetkel puhub draakon tuld ja vett ning selleks puhuks kogunevad silla ümber paljud turistid ning kohalikud pered.

Silla showle eelnes ka tänaval väike rongkäik ja tantsukava. Vaadates rahvamasse, mis kogunenud olid, tekkis tunne, et ees ootab midagi uhket ja suurt.
blogi pildid2.jpg
Tegelikkuses oli kogu see üritus veidi .. blah. 😀 Muusika saatel purskas draakonsild paar korda tuld ning paar korda vett ja oligi kõik. Väga suure build-upi peale oli tegemist väga väikese vaatamisväärsusega. Aga vähemalt nähtud ja tehtud. Meil oli sillast tükk maad eemal seistes tule purskamise ajal juba sooja tunda. Huvitav kui küpsenud need otse draakoni pea all seisvad inimesed siis veel olla võisid. 😀

Kokkuvõtvalt on mul hea meel, et me oma viimased paar päeva ka veidi Da Nangi nägime. Kuid veelgi enam on mul hea meel, et me kolmeks nädalaks enne ikkagi Hoi Ani jäime (esialgne plaan oli 2 nädalat Hoi Anis ja 1 Da Nangis veeta). Ma võin ju originaalis linnalaps olla aga riisipõllud, rannad ja mäed võidavad mu südame iga kell.

Ja sellega saigi mu Vietnami peatükk selleks korraks läbi. Samas seal on veel nii palju näha ja teha (nt põhja pool asuvad mitmed maailma suurimad koopad!), et tõenäoliselt suundun sinna veel üks hetk tagasi.

One thought on “Mitu eestlast mahub Hoi Ani ja viimased muljed Da Nangist

Add yours

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )