EV99 ehk 24. veebruar

Juba teist aastat järjest on mul õnnestunud veeta Eesti Vabariigi ja enda sünnipäev välismaal, soojas kliimas, vabas õhus ujudes, imelist loodust nautides ja eri maailma paikadest pärit inimestele Eestit tutvustades. Viimane on mu lemmik osa mõlemast 24. veebruarist.

Hoolimata oma Eestivälisest asukohast oli 24. veebruar ka meil Markoga vaba. Seega plaaneerisime päeva esimeseks pooleks snorgeldamise reisi Ko Rokile, mis on siin kandis üks parimaid snorgeldamise kohti.

Nagu päevareisid ikka, korjati meid hommikul autole, viidi sadamasse ning sealt sõitsime seekord kiirpaadiga sihtkohta.

2017-02-24 08.25.40-1.jpg
Transport sadamasse. Seekord ei olnud pickupil tavapärast katust peal (Songthaew) vaid istusime lihtsalt auto tagakasti paigaldatud pinkidel. Nüüd oleme me küll siin kõikvõimalikud ühistranspordid ära proovinud.
2017-02-24 08.48.14.jpg
Võrreldes longboatiga on kiirpaat üksjagu mõnusam .. seda eelkõige tänu kordades väiksemale müratasemele.

Päevakavas oli kahes eri paigas snorgeldamine, lõuna ja vaba aeg saarel, veel üks viimane snorgeldamine ja umbes kella neljaks saabusime tagasi koju.

2017-02-24 09.36.43.jpg
Vasakul Ko Rok Noi ja paremal Ko Rok Yai.. kui ma ei eksi, siis tõlkes olid need Ko Rok väljaspool ja Ko Rok seespool.

Snorgeldamisest ja kaladest mul kahjuks pilte pole, sest GoPro saime kätte täpselt üks päev hiljem (lõpuks!) aga soovitan seda kohta kindlasti. Tõesti väga imelised värvilised kalad, põnevad okkalised, elukad, ussilised, taimed, koopad jms.. ning no muidugi Nemo sugulased. Ülimalt ilus ja äge!

2017-02-24 09.39.13.jpg
Rannas oli ka vesi mõnusalt türkiissiinine ja läbipaistev.
2017-02-24 12.15.44-1.jpg
Puhkepaus
blogisse (4).jpg
Sain aasta vanemaks ja jälle targemaks – ära kunagi pööra Tai päikesele selga. Järgmised paar päeva oli valus istuda ja lamada, sest suutsin selja ja pepsi ilusti punaseks peesitada.
2017-02-24 12.16.27.jpg
Ko Rok Noi rand

Kokkuvõttes väga mõnus ja rahulik päev. Tagasi jõudes käisime veel kiirelt söömas, õhtuks tarvilike vahendeid ostmas ning suundusimegi KoHubi Eesti õhtut pidama.

2017-02-24 16.59.53.jpg
Marko “kerge” lõunaeine
blogisse (1).PNG
Kutse EV99 sünnipäevale

Pidustused läksid hästi ja saime väga positiivset tagasisidet, et inimestele meeldis. Sidusime kõigile osalistele käepeale Eesti lipuvärvidega paelakesed (aitäh vanaema!) ning vaatasime seejärel lühikest videot Eestist (video link). Järgmisena tutvustasime lühidalt, mida söödavat ja joodavat laual leidus ning edasi oli juba igaühe enda asi lasta hea maitsta.

2017-02-24 12.29.52.jpg
Käepaelad igale peokülalisele
blogisse (2).JPG
Meie Eesti laud 2017. Aitäh Sunshine ja Triinu ilusate fotode eest, mida saime teistega jagada. 🙂
blogisse (3).JPG
Laud sai ilusti tühjaks söödud ja kõhud head ja paremat täis. Lõpuks ometi sain ma ka Kalevi piimašokolaadi mustikatega süüa! Kaks kuud olen seda külmikus piilunud aga Marko pole lubanud puudutada.

Lisaks EV tähistamisele tõi Kevin mulle sünnipäevakingiks ka Lava koogi. Vist on aru saadud, et mulle meeldib see.

Nagu reedele kohane, läksime edasi Funky Monkey baari karaoket laulma. Päeva tipuks oli aga see, kui Kevin viis peale karaoket minu ja marxi salajasse randa, kus vees liigutades hakkasid planktonid helendama! See oli vist tõesti kõige imelisem koht, kus ma kunagi käinud olen – eraldatud kottpime rand, tähti täis taevas, merepeal kauguses kumavad rohelised majakad ning helendav vesi. Imeline lõpp imelisele päevale!

Naljakas on, et täna kui käisime marxiga kahekesti peale õhtusöögi sama kohta piilumas oli seal päris kõhe olla kottpimedas.

Lõppu natuke ka muid vahepealseid pilte ja mälestusi.

Jehuu, lõpuks ometi on meil GoPro
Marko kalu otsimas
2017-02-24 11.02.37.png
Marko iPhone ei pea enam Tai kuumusele vastu
Silt restorani kassa kohal – töötajad vs külalised?
Nähtavasti ma olen menüüs söögiks. Vähemalt Special.
2017-02-25 20.57.58.jpg
Parem hilja kui mitte kunagi – sirvisin lõpuks Lanta turismiraamatut, kust oli nii mõndagi huvitavat lugeda. Nt tuleb välja, et siinne populaarne viis rolluga paremale pöörata ei ole ilmtingimata õige teguviis.
2017-02-25 21.17.27.jpg
Kasulik info Wai kohta – kohati on peale kõiki kohalike waisid küll päris kohmetu tunne ja ei tea mis endaga peale hakata
2017-02-26 11.00.43 HDR.jpg
Sõitsime üks päev ka rolluga lihtsalt Koh Lanta Noi erinevatesse vaatepunktidessse. Sellel saarel on palju rohkem näha kohalike eluviisi. Ühtlasi olime üllatunud kui suur Koh Lanta Noi oli.
2017-02-26 11.04.26.jpg
Vaatepunktidest nägime saari, mida paar nädalat tagasi Krissuga külastanud olime.
Seinamaalingud
Putukad teel. Nende kiivritega ei ole võimalik lahe välja näha.
2017-02-26 11.49.42.jpg
Hütt ainult mõõna ajaks
u so tiny

Veerandsajaline, natuke varem ja targem Kati