Külastasime nelja saart.. või kas ikka?

Argipäevarütm loksub juba paika ja sisemine surve igal õhtul kindlasti väljas käia hakkab vaikselt üle minema. Väikesemad nädalavahetuse väljasõidud ja ettevõtmised hoiavad motivatsiooni laes, elu huvitava ning toovad igasse nädalalõppu puhkusehõngu.

Eelmise nädalavahetuse väljasõiduks sai ühepäevane 4 saare reis longboat-ga (tõlkes – pika paadiga?). Külastasime nelja saart – Koh Chuak, Koh Mook, Koh Ngai ja Koh Maa.

Koh Chuak.JPG
Sisestasin tagantjärgi Google mapsi saarte nimed, et näha kui kaugele me omadega jõudsime. Väidetavalt asub Koh Chuak (punane märk kaardil) hoopis teisel pool maismaad (meie asukoht Koh Lanta on sinine mull).
Peale väikest otsimist leidsin teise kaardi, mis tundus usutavam.

Samas, saareks nimetaksin ma isiklikult neist heal juhul kahte.. ülejäänud olid rohkem nagu kaljurahnud vee keskel.

Tuur sisaldas endast paadiga sihtkohtadesse sõitmist, snorkeldamisvarustust ning snorkeldamist kahes kohas, lõunasööki Koh Ngai saarel, vett ja puuvilju ning Emerald Cave-i (koobas) külastust. Puuviljad jäid meil seekord küll maitsmata, sest nägime kuidas neid ette valmistati. Nimelt märkasin paadi sõidu ajal, kuidas üks kahest kaptenist laeva põrandalt noa võttis ning siis oma istumise alt lõikelaua välja kookis. Peale seda läks isu ära. 😀

2017-01-28 14.19.54.jpg
Longboat – mootoripoolsesse otsa ei tasu istuda.. müra on kurdistav. Laev on mehitatud kahe kapteniga ning mahutab umbes 15-20 reisijat.
2017-01-28 11.06.28.jpg
Snorkeldasime selliste ilusate värviliste kalade keskel!
2017-01-28 12.41.23.jpg
Käisime ära ka Emerald Cave-s, kuhu sisenemiseks ujusime 80 meetrit läbi kottpimeda koopa (tulime välja sealt august kuhu poole näpuga ebaviisakalt näitan). Olen õnnelik, sest sellest kohast lugesin ja unistasin juba Eestis olles.
2017-01-28 12.41.56.jpg
Turistikari Emerald Cave-s.

Ma ütleksin 4 saare tripi kohta nii palju, et sellel näeb imelisi kohti ja kalu ja loodust, kuid erilist paradiisilikku vaikust või eraldust loota sealt ei tasu. Tegemist on 100% turistiüritusega ning kõikides külastuspunktides on samaaegselt vähemalt 4-5 paaditäit turiste juba ees. Samas, saab suhteliselt odavalt üle poole päevast sisustatud ning 4 saare tripp on hea sissejuhatus tutvumaks sellega, mida siinne piirkond võib pakkuda.

2017-01-28 13.48.17.jpg
Laevajuhtimistehnikad

Kuna päike loojub siin umbes 6-7 vahel, lõppevad päevatripid enamasti juba 4-5 paiku (algus umbes kell 8 hommikul). Meile väga meeltmööda lahendus, sest see annab võimaluse päeva teises pooles veel miskit ette võtta, tekitades sellega ekstra pika puhkuse tunnet. Hullult kahju on ainult, et meie novembris ostetud Go Pro kaameraga nii palju probleeme on olnud, et see siiani garantiis on. Imelisi veealused, -pealseid ja koopapilte oleks sellelt tuurilt kindlasti kordades rohkem saanud.

Pühapäeval tsillisime oma lemmikus Rock Beach baaris – tegime tööd, lugesime raamatut ja suplesime basseinis. Lisaks lasin marxil ennast õhtupoole Saladanis maha panna ning käisin šoppamas ja niisama turgude vahel jalutamas.

Hommikul tegime tegelikult ka väikese korterijahi. Nimelt, peale väikeseid arvutusi tuvastasime, et teisel siin veedetud kuul saaks samade rahade eest ilmselt endale ka veidi uhkemat elamist lubada. Seega ootame nüüd 12. veebruari kui kolime kolmeks nädalaks basseiniga (ja veekeetjaga – st marx saab hommikul kohvi kodus) hotelli.

marx enne kohvi.JPG
Marko ei funktsioneeri enne esimest kohvi

Uuest kodust lähemalt siis kui me seal päriselt elame. 🙂

Lõpetuseks tahtsin paari sõnaga tutvustada ka meie eluks hädavajalikke esemeid, mida endaga pea kõikjal kaasas kanname. Nimelt, kuna teadupärast pole Tais kraanivesi Eurooplaste kõhtudele just meeltmööda, ostsime Markoga siia tulles endale kaks veepudelit, mis filtreerivad vett. Teoreetiliselt võib nendega vist lausa poriloigust vett võtta, kuid selliste ekstreemsuteni pole me veel langenud.

2017-01-28 14.11.48.jpg
Travel Tap. Eeliseks on see, et ta on pehme ja pigistatav, pudelist saab vett välja pressida ka näo vms pesemiseks. Miinuseks on tema pehme plastmassist materjal, mis tundub kiiremini .. oma originaalset ilu ja puhtust kaotavat. Travel Tap on meie eelistuseks väljasõitudel.
LifeStraw. Nagu nimest aimata võib, töötab justkui läbi kõrre imedes, mistõttu on ta igapäevaseks kontori laua taga kasutamiseks mugavam. Pudeli materjal on tugevam ja tundub kvaliteetsem. Eelistame LifeStraw pudelit igapäevaselt janu kustutamiseks.

Kesiganes plaanib mingit väljasõitu, siis soovitan mõlemat eelmainitud pudelit soojalt. 🙂

Muu hädavajalik – päiksekreem, kätepuhastusvahend, sääsetõrje ja sääsehammustuse järgne leevendaja

Harjumuspäraselt natuke niisama pilte ka lõppu. 🙂

2017-01-28 11.06.43.jpg
Snorkeldamispunkt vol1. Siin on väga mõnus ja soe vesi.
2017-01-28 11.08.03.jpg
Pole päris 100% veendunud, et ma seda saareks nimetaks. Samas võibaolla mõne teise külje pealt küll..
2017-01-28 11.08.16.jpg
Paadist väljudes/ sisenedes tuli ettevaatik olla, sest tihedalt üksteise kõrvale pargitud paadid kippusid aeg-ajalt kokku loksuma (pildilt seda just näha ei ole aga mis teil muud üle jääb kui mind uskuda).
2017-01-28 11.08.33.jpg
Laeva nina külge riputatud paelakeste järgi oleks pidanud ära tundma, millisesse paati tagasi ronida. Tegelikkuses juhtus nii mõnelgi, et taheti kogemata vale seltskonnaga liituda.
2017-01-28 12.43.45.jpg
2017-01-28 14.11.40.jpg
Teeme filtritega veepudelitele reklaami. 😀
2017-01-28 14.11.55.jpg
Vett joome siin palju 🙂 Eriti päikeselisel päeval väljasõitudel.
2017-01-28 14.17.56.jpg
Koh Ngai – sellest on rohkem pilte, sest v.a. Emerald Cave, kuhu me läbi koopa ujusime, oli see ainus neljast saarest, kuhu sai päriselt peale mindud ja millegipärast Marko oma iPhonega vette minna ei tahtnud.
2017-01-28 14.28.06-1.jpg
Koh Ngai rannabaaris jahutust otsimas
2017-01-28 15.16.17.jpg
Koduteel
Päikeseloojangud on siin ilusad
Minu helesinine unistus – ükssarvega kuskil kose all hulpida! Lepiksin ka basseiniga. 😀