Ületatud ootused ja peidetud paradiis

Imestasime järjekordselt, kuidas päikeselisel pühapäeval oli (tõenäoliselt) saare kõige imelisem pubi praktiliselt inimtühi. Ühtlasi, saime tänu eriti madalatele ootustele superelamuse osaliseks.

Eelmine nädal oli meile mõlemile esimene täis töönädal. See ei takistanud meil aga õhtuti saart avastamast, kohalike restorane külastamast ning üldiselt siinset elu nautimast. Kuidagi mõnusam on ikkagi ka tööd teha kui saad päev läbi värsket õhku ja näed päikest. Eks kunagi kirjutan ka Kohubist ehk meie “kontorist” lähemalt.

Üllatavalt raske on siin leida rühmatreeninguid. Joogat saab ilmselgelt mitmes kohas, kuid muud on suhteliselt vähe. Käisin eelmine nädal CrossFitis ja Zumbas, kuid mõlemat viivad läbi välismaalased (rootslane ja.. keegi veel) ning hinnad on päris kallid. CrossFiti üks trenn maksis nt 500 THB (u. 13.2€) ning 5x kaart 200 THB (52.8€). Harjumuspäraseid piiramatuid kuukaarte siit ei saa.

Lisaks oleme vahepeal natuke rohkem teiste kohubberitega kokku puutunud. Näiteks käisime reedel suurema seltskonnaga karaoket laulmas (see on kohubberite seas hullult teemas) ning laupäeval koopamatkal. Kuna tegemist oli asendusreisiga esialgu planeeritud kajaki matkale ning üldse tundus selline kahtlane asi, olid meie ootused suhteliselt madalad.

Ootasime Marxiga enamvähem lihtsalt sellisesse koopasse korraks sisse astumist

Oi kuidas me eksisime! Tegelikuses kõndisime ja ronisime esmalt pool tundi kiviseinu ja redeleid mööda koopa avauseni.

Marx siseneb koopasse läbi kaljuseinas oleva prao

Ning seejärel käisime üle tunni aja (!) erinevates ruumides, kus giid rääkis meile legende ja näitas seinamaalingud ja -graveeringuid. Väidetavalt elasid nendes koobastes kunagi merineitsid ning draakonid (kes on merineitside kaitsjad). Iga erinev ruum esindas vastavalt merineitside söögituba, esikut, puhketuba jne.

Giid demonstreerib kuidas merineitsid puhkavad

Huvitav fakt – giidi perele on antud maatükk juba põlvkondi kuulunud, kuid koobas avastati alles hiljuti mesilasi jälitades.

Mõned ruumid olid suured ja avarad, mõned kitsad ja madalad. Ringi liikumiseks olid mõndadesse kohtadesse ehitatud puidust sillad ja redelid ning mõnest kohast tuli lihtsalt ennast läbi pressida.

Enne koopast väljumist tuli viimase väljakutsena põlvili mudas läbi väikese prao roomata, mistõttu olid välja jõudes kõik “veidi” mudased.

Jalad olid tervenisti samasugused

Ahjaa.. hästi palju nahkhiiri nägime ka. Õnneks, kui neile taskulambiga peale näidata, siis nad ikkagi ei ärka üles ja ei ründa (nagu filmides).

Kokkuvõtvalt – mega äge elamus oli! Ilmselgelt on meie “koopa” definitsioon nüüdseks natuke muutunud.

Teine suurem elamus oli pühapäeval kui avastasime Rock Beach baari. Seda ei ole ilmselt võimalik sõnadesse (ega ka piltidesse) panna aga tegemist oli lihtsalt kõige vingema baariga mida ma kunagi näinud olen. Muuhulgas oli seal infinity pool (võinoh, nats tagasihoidlikum versioon sellest), erinevat kohalikku stiili mõnusad istumiskohad, rannakiiged, võrkkiiged, piljard, noolemäng jne. Ja odavad hinnad. Alla 17€ eest saime 2 kokteili, kohvi ning 2 restoraniburksi ja friikad.

rock bar.jpg
Ükski pilt ei suuda vist edasi anda kui imeline see koht on!

Üle mõistuse on lihtsalt, kuidas päikselisel pühapäeval seal ainult 4 inimest lisaks meile oli! Kui nad vaid natukenegi ennast turundaks..

2017-01-22 14.15.13.jpg
Marx kokteili ja päikest nautimas. Kui esimene nädal olime megatublid päiksekreemiga ja ei põlenud kordagi ära, siis pühapäeval läksime selle tulemusel natuke ülbeks ning õhtul jõudsid koju kaks vähki..
2017-01-22 14.26.07-1.jpg
Keeldun ilusti poseerimast 🙂
2017-01-22 14.05.07.jpg
Mojitod on siin imelised ja soodsad! Marx oli roolis, seega leppis tema puuviljakokteiliga.
Ikka sama baar. Proovisime seal kolm erinevat istekohta läbi.
Piljard on muideks kõikides pubides siin tasuta

Päris mitu inimest on kirjutanud, et kõik tundub ikka super siin olevat. Eks on ka..
Samas, et aus olla, siis siin leidub ka vähem vaimustavaid asju. Et õiglane olla jagan ka neid:

• siin on palju sääski ning nagu ka Eestis maitsen ma neile ekstra hästi;
  • kui kõik hoiatasid eksootiliste elukate ees, keda siin kohata võib, siis kõige suuremad terroristid on hoopis harilikud sipelgad, keda on palju ja kõikjal.
  • umbes 5:30 äratab meid hommikul palvekutse (ruupurid on meie majast täpselt teisel pool teed). Kui saare lõunapoolel kõlab palvekutse musikaalselt, siis meie maja ruuporitest kõlab see nagu elevandikisa (disclaimer: Marx ei nõustunud minu elevandiparalleeliga, kuid leiab samuti, et väga meloodiline see kutse ei ole). Ainus hea asi on, et selle järgi saab oma une sügavust mõõta – mõnel päeval kui sa seda ei kuule võib järeldada, et oli hea sügav uni.
  • siin tegelikult sajab ka (kuigi ei peaks). Aga õnneks on soe ikkagi ja see ei sega mitte kuidagi. Lisaks on tegemist lühiajalise hoovihmaga ning pigem esinevad need öösel. Ilmselt tänu sellele on ka loodus rohelisem.

Mainin ära, et ükski eelmainitust ei ole miskit suurt. Elu on imeline ja ma olen lihtsalt megaõnnelik, et me sellise muudatuse elukorralduses ette võtsime! Eks natuke hirmus ka ikka oma elu ühes riigis kokku pakkida ja suhteliselt ilma plaanita maailma teise otsa lennata aga ma ei kujutaks ennast praegu kuskil mujal ettegi.

Lõpetuseks veel natuke pilte.

2017-01-22 11.53.17.jpg
Tsunami ohualade ja evakuatsoonimärke leidub siin üksjagu
Meie koopamatka seltskond
Hit the road!
2017-01-22 14.40.52.jpg
Rock Beach baar – kohustuslik võrkkiige pilt
2017-01-22 16.38.56.jpg
Rock Beach baar – kohustuslik võrkkiige pilt vol2
2017-01-22 14.43.00-1.jpg
Sise(või väli?)kujunduslikud detailid 🙂
Ok.. luban, et see on viimane Rock Beach baari pilt. Taustal olevale minisaarele pääseb umbes puusani veest läbi kõndides. Nägime mingeid snorkeldajaid seal juures tegutsemas ning võtsime plaani ka ise sinna veel tagasi minna.
Mojitod, kohvijooogid, hommikuvahvlid ja Beach Rock baari burksid 🙂 Vahelduseks mõnus Euroopalik toit.

Siin on muidu ka megahead värskelt pressitud apelsinimahlad ning teine minu lemmik asi on arbuus! Maasikaid ei ole, aga on igasugu ananassid, melonid jne (neid tarbib Marx minu eest).

Veidi tavalisem Kohubis serveeritav taipärane toit. Serveeritakse tavaliselt kahvli ja lusikaga.
Lava cake (est laava kook)

7/11 poest saad ostad külmikust šokolaadikoogi, lasta selle soojaks teha ning soovi korral mini jäätisetopsi kõrvale võtta ja tadaa – ongi imeline suus sulav, keskelt välja voolava vedela šokolaadiga imehea magustoit. See on lihtsalt nii geniaaalne ja nii hea!

Ühiskasutatav kaal

Ja kui kõik eelnevatel piltidel nähtud toidud ja joogid söödud, tasub ennast korra üle kaaluda igaks juhuks. Kodus meil küll vastavat elektroonikat pole, kuid 7/11 poe ees saab 1 THB (0,03€) eest ennast ilusti ära kaaluda (soovitatavalt mitte peale laava kooki 😀 ). Kui muidu on kaalumine selline asi, mida inimesed teevad vaikselt ja üksinda ning väga oma kaalunumbrit ei kuuluta, siis see kaal hakkab raha sisse paneku peale kõva häälega laulma ning sinu kaalunumber on ka kaugele näha.

PS. Kui kedagi huvitab, siis ilmselt märtsi alguseni on meie aadress järgmine: